До уваги педагогів та батьків! Радо ділюся з вами авторським конспектом пізнавальної прогулянки після дощу, який опубліковано у жовтневому випуску журналу “Дошкільне виховання” (№ 10, 2023), dv.in.ua/2023-10 .
Осінній дощ - не привід сумувати. Радше це....чудова нагода для пізнавальної прогулянки! Запросіть дітей на прогулянку! Захопіть з собою кольорові лего - цеглинки, щоб "записати" казку, провести пошуково - дослідницьку діяльність, а також влаштувати запальні "танці в калабаньці". Не забудьте про гумові чобітки!
Щиро дякую Вікторії Кузьминській за надане, надзвичайно класне, фото донечки Даринки.
Ще багато цікавої та корисної інформації шукайте на сторінках журналу "Дошкільне виховання".
Виступ вихователя-методиста.
Термін «Булінг» з’явився в 1990-х з легкої руки британського журналіста Ендрю Адамса. «Bully» перекладається з англійської, як «хуліган» – звідси і утворене слово.Науковці досліджують явище булінгу вже протягом десятиліть, але й досі не існує єдиного визначення даного поняття. У вікіпедії можна прочитати наступне визначення: булінг (цькування) (від англ.bully – залякувати, цькувати, задирати) — прояв агресії з подальшим залякуванням особистості і появою можливості її повного підпорядкування собі і своїм інтересам. Така поведінка дає можливість людині самоствердитися за рахунок когось, заслужити собі загальний авторитет (вікіпедія).
Мета: надати інформацію про булінг, як прояв насильства; опанувати важливість системної роботи і залученість всіх учасників освітнього процесу до протидії булінгу; визначити роль та можливості обслуговуючого персоналу в системі протидії булінгу.
Обладнання та необхідні матеріали: фліпчарт, маркери, стікери, ноутбук, мультимедіний проектор, папір для роботи в групах, додаток «Булінг. Види та прояви булінгу», «Наслідки булінгу», «Рекомендації, як протистояти булінгу», «До кого звернутися?», «Ситуації “Булінг в дитячому середовищі”», роздаткові матеріали.
Мета: надати інформацію про булінг як прояв насильства; показати системну роботу і залученість усіх учасників освітнього процесу до протидії булінгу; узагальнити розуміння про місце та можливості педагогів у системі протидії булінгу.
Мета:
Завдання:
© 2015 КЗ "ДНЗ №77 ВМР" All Rights Reserved. Designed by Igor Taranenko