Організація ігрової діяльності в ранньому віці. Розвиток ігрової діяльності.

       24.09.2014 в рамках Школи молодих педагогів  вихователь групи №3 Кацімон Т. В. та її наставник вихователь групи №1  Терешко Н.С. показали заняття на тему "Організація ігрової діяльності в ранньому віці. Розвиток ігрової діяльності"


  Гра — це особлива сфера дитячої активності, в якій особистість не має на меті нічого, крім отримання задоволення від прояву фізичних та духовних сил.
Ігри бувають, рухливі, дидактичні, творчі.
1. Рухливі ігри — найважливіший засіб фізичного виховання дітей дошкільного віку. Вони завжди вимагають від тих, хто грає, активних рухливих дій, що спрямовані на досягнення умовної мети, що зазначена в правилах.
Величезне значення мають рухливі ігри в моральному вихованні. Вони розвивають почуття товариської солідарності, взаємодопомоги, відповідальності за дії друга.
2.. Дидактичні ігри розрізняються за навчальним змістом, пізнавальною діяльністю дітей, ігровими діями та правилами, організацією та взаємовідносинами дітей, за роллю викладача. Перераховані ознаки притаманні всім іграм, але в одних більш чітко виступають одні, а в інших — інші.
      Творчі поділяються на :сюжетно-рольові ,ігри драматизації, ,ігри розваги,конструктивно-будівельні.      
      Сюжетно-рольові ігри (іноді їх називають сюжетними) займають особливе місце в моральному вихованні дитини. Вони мають здебільшого колективний характер.Поділяють їх на рольові, режисерські, ігри-драматизації.
Сюжет можуть мати театралізовані дитячі свята, карнавали. Основні компоненти рольової гри — тема, зміст, уявна ситуація, сюжет та роль.                   
                                                Типи ігор:
• ігри щодо сенсорного виховання;
• словесні ігри;
• ігри щодо ознайомлення з природою;  
Іноді ігри співвідносяться із матеріалом:
• ігри з дидактичними іграшками;
• настільно-друковані ігри;
• словесні ігри; .
• псевдосюжетні ігри.
Така класифікація підкреслює їх спрямованість на навчання, пізнавальну діяльність дітей, але не розкриває достатньою мірою основи дидактичної гри — особливостей ігрової діяльності дітей, ігрових завдань, ігрових дій та правил, організацію життя дітей, керівництво вихователя.


«Посади метелика на квітку»
Дидактична гра
Мета: Вправляти малюків у розрізненні та називанні предметів одного змісту і кольору,але різної величини: квітка – синя велика –великий синій
метелик; синя маленька квітка – синій маленький метелик…
  Вчити дітей викладати вирізане зображення предмету на намальований предмет, правильно розміщуючи його на певній площині.
  Спонукати дітей до вияву елементарної наполегливості вправності,формувати впевненість у своїх силах, підтримувати бажання емоційно відгукуватися на результат власної творчості.
                              «Поїзд»
                                            Рухлива гра
 Мета: формувати вміння ходити й бігати один за одним невеликими групами, спочатку тримаючись один за одного, потім не тримаючись; привчати починати рух і зупинятися по сигналі.
               «Нанизування намистинок»
                                        Творча гра
Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук, закріплення знань кольору,
вміння підбирати узагальнююче слово.

 

Посмотрите вложенную галерею изображения онлайн в:
http://vndnz77.org.ua/component/content/article/30-pedagogichna-majsternya/metodyka/school/102-rozvitok#sigProGalleria430bc00388
joomlamodniyportal.ru