Знедолена природою дитина не повинна знати, що у неї слабкий розум, слабкі сили.
Виховання такої дитини має бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим.
В. О. Сухомлинський
Важливо розуміти!
На сьогодні в нашому закладі функціонує три інклюзивних групи, які створені на базі груп № 10, 11 та 14, інклюзивна освіта в яких базується на комплексному підході , що є найкращим рішенням для навчання та виховання особливих дітей.
Саме тому в інклюзивних групах, крім вихователя та помічника вихователя, з дошкільнятами додатково працює асистент вихователя та профільні спеціалісти. Логопед, дефектолог, психолог, медичний та музичний працівники є учасниками навчально-виховного процесу.
Компетентність фахівців, які працюють в інклюзивних групах, злагодженість їх роботи це одна з умов ефективності дошкільної освіти. Вихователі, асистенти та інші педагоги, які залучені до освітнього процесу проходять тренінги та навчання.
У процесі демократизації нашого суспільства неабиякого поширення набули ідеї гуманізації освіти. На зміну державоцентриській освітній системі, в якій головна мета визначалася як формування особистості за певними еталонами та підпорядкування власних інтересів державним, а основною ознакою була жорстка регламентація навчального процесу, приходить, так звана, дитиноцентриська система освіти, в якій домінує орієнтація на інтереси дитини, задоволення її потреб. Серед умов формування цієї системи слід виокремити:
- забезпечення можливості вибору навчального закладу та навчальної програми відповідно до особливостей дитини;
- здійснення стимулювання досягнень дітей у різних сферах діяльності;
- забезпечення їхнього соціально-педагогічного захисту.
© 2015 КЗ "ДНЗ №77 ВМР" All Rights Reserved. Designed by Igor Taranenko