Майстер-клас по створенню інтерактивних дидактичних ігор

Опубликовано 16.04.2020 15:37

 МЕТА:

ЗАВДАННЯ:

ХІД МАЙСТЕР-КЛАСУ

Педагог-майстер: Шановні колеги! Сьогодні ми з вами навчимося створювати презентації, працюватиме з якими дитина матиме змогу самостійно, за мінімальної допомоги дорослого. Зараз я продемонструю вам презентацію. (Педагоги переглядають слайди презентації з прикладом дидактичних ігор. Див. файл "Дидактичні ігри.pptx").
Педагог-майстер: Звертаю вашу увагу на те, що яскраві картинки, використані у презентації, сприяють концентруванню уваги дітей. Завдання підібрані так, щоб дитина в ігровій формі вчилася мислити і розвивалась. Подумайте над тим, як ви назвали б переглянуту презентацію? (Гра, дидактична гра). Чи хотіли б ви навчитися створювати такі презентації? Тож давайте разом навчимося налаштовувати ефекти анімації.

 Крок 1. Оформляємо слайд.
Зображення для завантаження в презентацію знайдете на робочому столі. Вони містяться в папці «Дидактичні ігри». (Вихователі відкривають папку «Дидактичні ігри», що розміщена на робочому столі комп’ютера, та додають на слайд презентації зображення винограду. Знайди «зайве» зображення предмета

Крок 2. Додаємо анімацію до зображення.
Для цього натискаємо: «Добавить эффект» - «Пути перемещения» - «Нарисовать пользовательский путь» - «Линия». Мишею проводимо траєкторію переміщення об’єкта, який необхідно перемістити.

Крок 3. Додаємо перемикач на ефект анімації.
Щоб ефект анімації запустився після клацання на картинці, клацаємо на стрілці поруч з ефектом анімації в області задач і обираємо команду «Параметри эффектов».

Крок 4. Запускаємо ефект анімації.
У вікні «Пользовательский путь», що з`явилось, обираємо вкладку «Время», далі натискаємо на кнопку «Переключатели» та обираємо параметр «Начать выполнение эффекта при щелчке». У списку, що відкривається, обираємо номер зображення і натискаємо на кнопку «Ок». Тепер анімація спрацьовуватиме після клацання на зображенні винограду. Зверніть увагу, що ефект вказаний під рядком тригера, а на слайді з`явився значок у вигляді руки.

Педагог-майстер: Тож тепер, коли роботу перемикачів налаштовано, вам необхідно виконати певні дії для «зайвого» предмета. Потрібно додати ефект «Выделение». Пропоную вам удосконалити навички налаштування анімації і перемикачів, працюючи над складнішим завданням. Якщо ви правильно його розв’яжете, зайве зображення збільшиться за розміром.

Знайди «зайве» зображення предмета

(Вихователі працюють над виконанням завдання).
Крок 1. Оформляємо слайд.
Вихователі обирають з папки «Дидактичні ігри» зображення фруктів (ананаса, яблука, лимон) і «зайві» зображення(квітку, дзигу) та додають їх на слайд.
Крок 2. Додаємо анімацію до першого зображення.
Для того щоб додати до зображення дзиги анімацію виходу, натискаємо: «Добавить эффект» - «Выход» - «Выцветание».
Крок 3. Додаємо анімацію до другого зображення.
Для того щоб додати до зображення квітки анімацію виділення, натискаємо: «Добавить эффект» - «Выдиление» - «Изминение размера».
Крок 4. Додаємо перемикач на ефект анімації.
Щоб додати перемикач на ефект анімації, заданий на «зайві» зображення і налаштувати його на запуск після клацання на картинці, клацаємо на стрілці поряд з ефектом виходу фігури «рисунок 2» (дзиґа), «рисунок 7» (квітка) в області задач і обираємо команду «Параметри эфектов».
Крок 5. Запускаємо ефект анімації.
У вікні, що з`явилося, - «Выцветание» - обираємо вкладку «Время», натискаємо на кнопку «Переключатели», обираємо параметр «Начать выполнение эффекта при щелчке». У списку, що відкрився, обираємо номер зображення дзиги і квітки та натискаємо на кнопку «Ок».

Педагог-майстер. Пропоную для закріплення набутих вмінь спробувати створити нескладні дидактичні ігри. Для вас підготовлений

роздатковий матеріал – три варіанти завдань зі створення ігор різного рівня складності. Ви можете обрати гру, яка вам сподобалась.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

Література:

- Леус І., Балаюш О. Технологія створення інтерактивних дидактичних
ігор у прогамі Power Point засобами перемикачів.//Вихователь –
методист дошкільного закладу. – 2013. - №1. – с.33 – 38.