Тема педагогічної ради:
«Формування у дошкільників
мотивації до дій і моделей поведінки,
орієнтованих на сталий стиль життя».
Структура педагогічної ради :
1.Виконання рішень попередньої педагогічної ради. Голова педагогічної ради Шестопаль О.М.
2. Дитячий садок- осередок для сталого розвитку. (Презентація).Науменко О.В.
Ефективність педагогічних впливів щодо формування у дошкільників мотивації , орієнтованої на сталий стиль життя.
(За результатами тематичної перевірки). Шестопаль О.М.
4. Як організувати роботу з дітьми в умовах освіти для сталого розвитку (Педагогічний вернісаж ).Кравець Л.С.
5. Мотивація до дії, як основа формування сталого способу життя. (Майстер-клас). Шабельникова Ю.М.
6. Моделі поведінки дітей, що формуються в процесі реалізації програми «Освіта для сталого розвитку». (Метод каруселі).Іщук М.І.
7. Імідж сучасного педагога.(Інтелектуальна карта за результатами нет-воркінгу). Коваль В.О.
I I. Підготовка до педради :
1.Консультації для педагогів :
1.1. Нетворкінг: соціальні мережі для просвіти батьків. Вересень. Завідувач Шестопаль О.М.
1.2.Навчаємо дошкільників жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку. Жовтень. Вихователь – методист Науменко О.В.
1.3.Використання лепбука для сталого розвитку. Листопад. Завідувач Шестопаль О.М.
2. Семінар- практикум: « Створення предметно- ігрового середовища-сучасного освітнього простору».
Протягом навчального року. Науменко О.В.
3.Відкритий перегляд : Сучасні методи педагогічних впливів мотивації що до формування сталого способу життя.
Кравець Л.С. Жовтень. Молодша група № 9.
4. Школа молодого вихователя. Литопад .Організація освітнього середовища в групах (екскурсія в групу).Кравець Л.С.
5. Діагностування педагогів за освітньою лінією “Дитина в соціумі” .Жовтень .Науменко О.В.
6. Тематична перевірка :
Ефективність педагогічних впливів щодо формування у дошкільників мотивації , орієнтованої на сталий стиль життя.
Листопад. Шестопаль О.М. , Науменко О.В.