Педагогічна рада 27.11.2019

Родительская категория: Методичні заходи
Категория: Педради

Тема педагогічної ради:

«Формування у дошкільників

мотивації до дій і моделей поведінки,

орієнтованих на сталий стиль життя».  

Структура педагогічної ради :

1.Виконання рішень попередньої педагогічної ради. Голова педагогічної ради Шестопаль О.М.

2. Дитячий садок- осередок для сталого розвитку. (Презентація).Науменко О.В.

Ефективність педагогічних впливів щодо формування у дошкільників мотивації , орієнтованої на сталий стиль життя.

(За результатами тематичної перевірки). Шестопаль О.М.

4. Як організувати роботу з дітьми в умовах освіти для сталого розвитку (Педагогічний вернісаж ).Кравець Л.С.

5. Мотивація до дії, як основа формування сталого способу життя. (Майстер-клас). Шабельникова Ю.М.

6. Моделі поведінки дітей, що формуються в процесі реалізації програми «Освіта для сталого розвитку». (Метод каруселі).Іщук М.І.

7. Імідж сучасного педагога.(Інтелектуальна карта за результатами нет-воркінгу). Коваль В.О.

I I. Підготовка до педради :

1.Консультації для педагогів :

1.1. Нетворкінг: соціальні мережі для просвіти батьків. Вересень. Завідувач Шестопаль О.М.

1.2.Навчаємо дошкільників жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку. Жовтень. Вихователь – методист Науменко О.В.

1.3.Використання лепбука для сталого розвитку. Листопад. Завідувач Шестопаль О.М.

2. Семінар- практикум: « Створення предметно- ігрового середовища-сучасного освітнього простору».

Протягом навчального року. Науменко О.В.

3.Відкритий перегляд : Сучасні методи педагогічних впливів мотивації що до формування сталого способу життя.

Кравець Л.С. Жовтень. Молодша група № 9.

4. Школа молодого вихователя. Литопад .Організація освітнього середовища в групах (екскурсія в групу).Кравець Л.С.

5. Діагностування педагогів за освітньою лінією “Дитина в соціумі” .Жовтень .Науменко О.В.

6. Тематична перевірка :

Ефективність педагогічних впливів щодо формування у дошкільників мотивації , орієнтованої на сталий стиль життя.

Листопад. Шестопаль О.М. , Науменко О.В.