Так уже влаштований наш світ, що в ньому все менше і менше залишається місця для звичайного спілкування. Більшість шкільних предметів або письмові, або регулярно оцінюються у вигляді тестів, де досить просто поставити галочку в потрібній графі. Прийшовши додому і ми, і діти замикаємося на телевізорі або комп'ютері де, підключившись до інтернету, достатньо вставляти лаконічні повідомлення або смайлики. Чому ж ми дивуємося, коли малюки відчувають проблеми в спілкуванні з однолітками і дорослими. Адже набиратися досвіду то їм ніде.
Пропонуємо вам дуже простий і захоплюючий варіант навчання грамотної мови - домашній театр. Організувавши нехитрі вистави, ви допоможете дитині правильно будувати речення, розширите його словниковий запас, проведете час за веселим заняттям, доставите масу задоволення і собі, і глядачам: рідним, знайомим, сусідам.
Під час планування подорожі до будь-якого міста виникає питання - де побувати, і що побачити під час поїздки.
Подаємо список місць, які, на нашу думку, варто відвідати, перебуваючи у Вінниці:
Дитина вперше йде до дитячого садка. Усі батьки хочуть, щоб ця подія пройшла легко, спокійно, без криків і плачу. Але так буває рідко. Діти перші кілька днів чи тижнів плачуть, не хочуть відпускати маму. І в цьому немає нічого дивного. Для дитини початок відвідування дитячого садка — це стрес. І завдання дорослих — максимально його пом’якшити, аби уникнути неприємних наслідків
Що заважає першокласнику бути успішним?
Одне лише вміння читати або писати не сприяє успішному навчанню першокласників. Учителі початкових класів визначили «слабкі місця» дітей, які вперше переступають шкільний поріг: недостатній рівень розвитку: комунікативних умінь вербальної пам’яті зорово-просторових уявлень дрібної моторики рук уваги порушення: навчальної мотивації емоційно-особистісного розвитку (страхи, тривожність, агресія) поведінки (гіперактивна, демонстративна тощо) швидка стомлюваність.
Такі складнощі мають різні причини появи: об’єктивні — зумовлені особливостями фізичного розвитку, хворобами. Щоб покращити результати, які виникли з об’єктивних причин, скоригуйте підготовку до навчання, враховуючи індивідуальні особливості дитини. суб’єктивні — спричинені виховними методами конкретної сім’ї (батьківське недбальство, порушення взаємин між батьками та дітьми). Аби подолати проблеми, що виникли внаслідок суб’єктивних причин, приділіть увагу роботі з батьками, надавши їм інформаційну підтримку щодо впливу сімейного виховання на психоемоційний та фізичний стан дитини.
Повноцінне й правильно організоване харчування вдома має велике значення для розвитку дитини. Їжа є джерелом енергії,необхідної для діяльності всіх органів і систем і „будівним матеріалом”, зростаючого покоління.
© 2015 КЗ "ДНЗ №77 ВМР" All Rights Reserved. Designed by Igor Taranenko